4.17.2009

Gabai Trip

yosh, setelah sekian lama bloq ni menyepi tanpa input, so kali ni aku persembahkan hari kita p gabai aritu, syiok weh, jom p lagi.


Baru smpai, letih menapak tangga2 yg tinggi, huhu


Dean, anak ko ke?


Ashriq ngan Wan Aminah


Tersipu2 je Tasya


Hani ngan Paejah, chef mee goreng ari tu, sedap, tima kasih


Mkan ngan penuh semangat


eceh, posing maut


zul ngan bob tgh usha awek ah tuh


sedap ni, resipe baru Aiman


hani angkat tgn kt sapa tuh? ahak


Ni lah hasil dia haritu, ada mcm ayam kenny rogers dak? ahak


Diterik mentari


Bob nak mandi, tp x bwk baju, apa la, dah mai air terjun, bwk je le


Amboih, ahak


Senyum lebar tuh, sejoli plak lg, :P


Apsal aku g fokus org blakang? adei, heh


Syah ngan Niza, ehem2, aha


Bob, tgh buat apa tuh?


Ni lepas kena simbah air laici ni


Suppa Aiman


Suppa Dean, sebelom tragedi


Suppa Dean, selepas tragedi, mengenangkan speknya yg dibawa arus deras

2 comments:

Hapi said...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

tagskie said...

hi.. just dropping by here... have a nice day! http://kantahanan.blogspot.com/