10.24.2008

Berbuka di Chiken Hartz

Igt masa kita berbuka di Chiken Hartz? nah, layankan kenangan masa itu, zass



Mcm biasa, Aiman adalah event organizer, bersama Adee yg dah sekian lama x jumpa


Terjumpa Mursyid, so join sekali la


Adee memalu plak dok seblah Suhaila, ahak


Seat sebelah Hazniza tuh seat aku tuh, :p


Boobe punya juadah berbuka, isk2 bobbe, ni berbuka ke terbuka?


Kaklong aku pon join jugak, adek aku pn ada ni, tp mana p ntah


Yg depan kakak aku tuh osmate aku, :D


Kamera baru Dean


Ketawa saja Yasmin ngan Dean


Posing baek punya, hoho


Boobe kenyang dah kot


haa, yg tuh la adek aku


kawan2 kakak aku, xkenai sgt pn


Hasniza, sebok dok cek sms


Hasniza, nk bagi penumbuk kt korg, ahak


Kak Lia? Kak Lina?


Min, ada rama2 singgah dibahumu, :p


Suma muka cerah bercahaya dilimpahi flash kamera, ahak

No comments: